pondělí 16. září 2013

Víkend s nákupy

Tak jo, nejsem člověk, co by miloval nákupy, ale jelikož tu byly Dny s M..., tak jsem toho využila. Nejenom, že jsme si do nového bydlení objednali novou postel, ale konečně jsem si koupila novou váhu, která neváží podle toho, kam si člověk stoupne +- 20 kilo :) Využila jsem tedy slev, a s nadšením jela pro tu černou krásku, která se mi za to, že jde do takové domácnosti pomstila ještě vyšší váhou, než jsem tu uváděla, takže k dnešnímu dni tedy 102,2, nicméně minule jsem se vážila ráno, tak ještě se třeba přes noc v posteli ztratím (haha). Je chytrá, alespoň orientačně měří podíl sádla (internista by se chytal za hlavu při těch číslech), vody (málo, málo..nevím jak neuplavat, ale prostě to pravidelné pití vody čajů apod mi dělá problém) a svalů (nějaké tam zbyly). Na kosti tam zbylo málo, takže to nebude těžkými kostmi:)

Nicméně jsem vyrazila výjimečně bez dětí i na nákup obuvi (černé na obrázku) a svetru a nových kalhot, protože ty původní mi začínají padat a když jsem posledně obouvala dítěti botu, vypadl mi zadek z kalhot, což nemůžu dopustit aby se opětovně stalo někde mezi lidmi a děti si nevybírají, kde se zují.
Potěšilo mne, že do kalhot i svetru se oblíknu do vel. 44 ještě nedávno mi byla 46 těsná. Tak kéž by ten trend pokračoval.


Jídlo o víkendu jsem jakž takž poskládala, totální OUT tomu dal neplánovaný pobyt z neděle na pondělí u maminky mého manžela, a tak jsem tedy dnes snědla i jeden bílý rohlík a kus prapodivného buřtu, z čehož mi nebylo dvakrát nejlépe, náladu jsem si však spravila vyzvednutím biobedýnky v místní zdravé výživě v ceně 250 Kč. V bedýnce jsem našla brambory, řepu, patizon (zítra budu googlit, co se s tím dá dělat), cuketu, něco jako asi dýni nebo cuketu nebo něco mezi tím, nažloutlé ale má to takové bradavice jak okrasné dýně, pór, mrkev, fazolové lusky, a haldu bylinek (jednu jsem neidentifikovala, ve zbytku majoránka, máta, pažitka, kus kapusty atd. Jsem nadšená. Asi na chvíli opustím své milované freshbedýnky.

Žádné komentáře:

Okomentovat