středa 18. září 2013

Nemoc už mne nebaví

Měla jsem na tento týden hrozně moc plánů, aktivit nejenom s dětmi, ale i s manželem (a to je co říct), a nic z toho se nekoná. Mě už sice kašel téměř přešel, ale syn místo, aby se zlepšil, tak se jeho stav zhoršil. Včera jsme tedy cestovali k doktorce, a já se tu marně snažím přimět syna aby alespoň něco vypil, když nechce jíst. Léky ve všem pozná, takže jsem pořídila Paralen v čípcích a jak do něj narvu 4 ml tekutých ATB to fakt netuším.

Také jsem uvařila polévku z bio bedýnky, syn nejedl nic, dceru polévka také nějak neuchvátila (Ach jo, že já se vůbec snažím vyvářet zdravě...), ale já jsem si pochutnala. V bedýnce bylo spousta bylinek ( z paní neznámé se ukázala šalvěj, stále nevím co s ní, čaj se mi dělat nechce). 
Na dnešek jsem koupila kuřecí prsa, maso jsme dlouho neměli, a dýni. Dýňová polévka patří mezi mé oblíbené, podezírám děti, že to zase nebudou chtít, ale nenechám se odradit.
Jinak včera mě příšerně honila mlsná, ještě že jsem tu měla kus čerstvého ananasu, být čokoláda nebo sušenky ve skříni, už bych je snědla. Asi z únavy, počasí a rozmrzelosti nad synovým stavem.

Také nevím, zda jsem se svěřila, že jsem o víkendu ochutnala poprvé Bubble tea! Ta nepřeberná kombinace kombinací mi trochu zkomplikovala výběr. Chtěla jsem spíše mléčný než ovocný nápoj a práskající kuličky. Nakonec jsem příliš velký výběr vzdala a nechala si něco namíchat slečnou ve stánku. Maracuja, bílá broskev (jak se to liší od běžné broskve, když barva není poznat?) a práskací kuličky asi mixované, protože ten výběr byl moc velký. Ještě jsem nezkusila želé a ještě něco jiného- Na můj vkus moc sladké, ale ty práskající kuličky byly prostě zajímavé. Jen jsem asi byla moc naladěná praskající zmrzlinou z mého dětství, čekala jsem v puse explozi, místo toho to jen tak ruplo, vylila se na můj vkus až moc sladká šťáva, která se mi nalila do mého nedovrtaného zubu (má to objednané na říjen), takže jsem chvíli skučela, ale jinak dobré. Prý dělají i s ledem i teplý, tak uvidíme třeba příště. Manžela to neoslovilo, dcera byla nadšená, já dám šanci ještě nějaké další příchuti. Jen jsem si připadala velmi staře, když jsem stála ve frontě mezi pubertální mládeží. Ale tak, věk je jen číslo, že-)

1 komentář:

  1. Kristý, dlouho jsme se sem nedostala, ale pořád ti fandím! Dnes jsem taky měla dýňovou polévku a kupodivu ji jedli doma všichni:-)Tak přeju hodně sil a DRŽÍM PALCE!

    OdpovědětVymazat