čtvrtek 12. září 2013

Mateřství, nadváha a kašel - nebezpečná kombinace

Můj kašel jde konečně pomalu pryč, zato syn pálí průběžně celý den, a začíná také kašlat, nicméně byl dneska takový apatický, dopoledne se proválel v posteli a odpoledne si sice chvilku hrál, zbytek nechtěl nic, jen koukat na pohádky, dnes je mu tedy dopřáno.
Pokud jsou mezi vámi také maminky, které si díky těhotenství, porodu a váhou navíc odnesly taky bonus v podobě oslabeného pánevního dna, jistě je vám jasné, že mít několik dní kašel přináší jisté problémy. Kromě cviků, které mám z fyzioterapie na posílení zad i břicha, jsem pátrala po internetu, a narazila na paní Kari Bo, která se zabývá problematikou inkontinence a na youtube se dají zhlédnout její videa s pár cviky. Abych nedoporučovala něco, co sama nevyzkouším, dala jsem si dnes ráno dvacetiminutouvku s Kari a už teď večer cítím zádové i břišní svaly a i během cvičení jsem cítila, že moje necitlivé pánevní dno se trochu rozhýbalo a najednou ho více vnímám. Posilování CORE je vlastně základ, než se člověk vrhne na nějaké hopsací aktivity. Sama jsem tím skvělým příkladem, kdy jsem po porodu dcery chtěla začít pořádně makat, nějaké posilování doma na koberci přeci není pořádné cvičení, a tak jsem si přehnanou aktivitou vyhodila bederní plotýnku, která mě vyřadila mimo provoz na několik měsíců. Dceři jsou dva a čtvrt, a já tedy začínám opět od nuly, tentokrát ovšem vím, že to smysl má. Proto odkládám 30 day shred od naší milé Jill, v záchvatu po shazování jsem vydržela týden, a pak to byla se zády i koleny katastrofa. Takže pokud jste na tom jako já, hlavně neblbněte, tělo potřebuje čas a nejprve posílit.
Ohledně jídla dnes tedy bída. Sladké teda nic, jen snídaně Mixit s bílým jogurtem, sváča jablíčko, oběd celozrnný knedlík se špenátem co zbyl odvčera, maso není, neměla jsem možnost odejít z bytu, když byl syn na tom špatně. Tak snad zítra, jinak spolknu vlka i s Karkulkou:-) a to by nebylo fajn.

Přikládám odkaz na video na Kari Bo:
www.youtube.com/watch?v=3Tt2XOjjUIQ


Žádné komentáře:

Okomentovat