čtvrtek 5. září 2013

Sluníčko, sluníčko

Poslední dva dny jako by byly totálním opakem. Sluníčko se nám zase ukázalo a dobíjelo i pozitivní energii. Také návštěva kadeřnice po více jak čtvrt roce, ze mne i z dětí udělala zase hezčí lidi, to se cítí člověk hned lépe. Strávili jsme s dětmi co nejvíce času venku, i přes to se dalo udržet docela pravidelné stravování. Jen je potřeba přemýšlet nad svačinkou již před odchodem ven, případně během návštěvy obchodu zapnout jiný mód "co je dobré". Dříve jsem řešila, aby měly děti, ale sebe jsem nějak opomíjela.

Největší problém za těch pět dní vidím v tom, myslet na pravidelné jídlo včas a ještě řešit pití. Zatím to dělám tak, že hned u snídaně si udělám svůj mega hrneček čaje a k tomu do litrového džbánku vodu z kohoutku, pokud jdu s dětmi ven, tak půllitrovku vody, kterou různě dle možností doplňuji. I tak jsem ráda, když do sebe natlačím dva litry. Ke třem mám ještě dlouhou cestu. Ale nemůžu chtít zázraky po pár dnech.

Jinak mám ale pocit, že se mnohem víc motám v kuchyni, což mě tedy moc netěší. Asi to bude chtít změnit přístup a do kuchyně se těšit i na mytí nádobí. Jak to máte vy? Jak si organizujete den, abyste to zvládli?

Žádné komentáře:

Okomentovat