pondělí 23. prosince 2013

Šťastné, veselé a bez žlučníkového záchvatu!


Vážení přátelé!

Za poslední měsíc jsem už potřetí zdravotně na hromadě, takže cvičení šlo dopryč, nastoupil zázvorový čaj, snaha přežít to přes svátky a česnečka dle Dity P. Kdyby ještě někdo sháněl..tak (http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10588743864-denik-dity-p/213562260300002-vyprostovaky/obsah/279769-kremova-cesnecka/

Splnil se mi sen, konečně jsem si na Vánoce objednala krabici cukroví, které dělal někdo jiný. Mě to moje sice chutná, ale designově to není nic moc, a hlavně taky se jím vždy přejím při výrobě. Jediné cukroví, které jsem letos vyráběla byly perníčky a dvouletá dcera mi vehementně pomáhala, takže to trvalo neskutečně dlouho.


Co jsem letos chtěla vyzkoušet i přes mojí zlíbivou babičku troubu byla Vánočka. Moc děkuji internetu a blogerce na Menu domů, že tak pěkně rozmalovala to pletení. Konečně jsem pochopila jak na to. Viz obrázky jak mi to šlo:-)  A dokonce jsem udělala variantu ze špaldové mouky a třtinového cukru, vzhledově to vypadá velmi podobně jako klasická, takže se mi podařilo rodinu trochu ošálit.


Co se týká hubnutí, oficiálně ho posouvám na Nový rok, neb doufám, že do té doby už budu alespoň trochu fit...

Vám moc děkuji za držení palců, určitě to je stále potřeba a bude v roce 2014. Už nyní si začínám psát nějaké jídelníčky, neboť je mi jasné, že po Vánocích bude potřeba ulevit trávicímu systému.

Možná mě v tom krku bolí schválně, abych nemohla polykat nic co není tekutého stavu a nevoní po citronu:)


Přeji Vám moc krásné Vánoce, užijte si paní Pohodu, vůni stromečku a dobrot  (nepřežeňte to, ať nejdete se žlučníkovým záchvatem) a ať vám Ježíšek nadělí třeba i nějaké prima sportovní náčiní nebo vymazlený oděv na sport. Budu se těšit, že se mi pochlubíte.

Vaše Kristýna

1 komentář:

  1. NO už se na tu "očitu" také těším.. Ted se prostě moc neuhlídám když se na mě všude směje cukroví, taková droga :D Ta Vánočka se ti povedla!

    OdpovědětVymazat