středa 28. srpna 2013

Zdravím!
Vítejte na mém blogu, který jsem si založila po dlouhém zvažování, zda jít s kůží na trh.
Ale jelikož poslední roky pečuji o malé děti a do toho jsem se věnovala škole a jiným spíše duševně náročným aktivitám, a neměla jsem sílu věnovat se sama sobě, je nejvyšší čas začít zase pracovat na své tělesné stránce.
Jelikož potřebuji mít možnost vypsat se z toho, co se ve mě děje, protože psychika je u mne velká potvora a moc ovlivňuje to, jak se mi daří či nedaří svá těhotenská kila shodit, bylo mi doporučeno, zkusit spojit příjemné (psaní) s užitečným (monitorování toho, jak se stravuji a jak cvičím, či opačně). Blog jsem nazvala "držte mi palce", protože to je přesně to, co potřebuji. Držet palce, povzbudit, mít vědomí, že v tom nejsem sama. Předem díky a prosím negativismus si nechte doma, ju?

Co a jak mám v plánu prozradím příště!

2 komentáře: